Powered By Blogger

14 Ekim 2010 Perşembe

Okulumuz

Eğitim Kurumumuz, 2009/2010 eğitim-öğretim yılında Milli Eğitim Bakanlığına bağlı olarak Buhara Mahallesi, Elekler Sokak, No:36 Selçuklu/KONYA adresinde KONYA GÜL ÇOCUK ANAOKULU olarak hizmete girmiştir. 3-6 yaş grubu çocuklarımıza hizmet vermekteyiz. Fiziki imkanlarımız, araç-gereç donanımımız, öğretim kadromuz ve uygulamaya çalıştığımız programımız Milli Eğitim Bakanlığı standartlarına uygundur.
Eğitim Kurumumuz, 2018/2019 eğitim-öğretim yılından itibaren ÖNCÜ ANAOKULU olarak Sancak Mahallesi, Siyahgül Sokak, No:2/a Selçuklu/KONYA adresinde yeni yerini açmış ve burada hizmet vermeye devam etmektedir.
Çocuklarımızın; vatan, millet, bayrak, aile ve insan sevgisini benimseyen, millî ve manevi değerlere bağlı, kendine güvenen, çevresiyle iyi iletişim kurabilen, dürüst, ilkeli, çağdaş düşünceli, hak ve sorumluluklarını bilen, saygılı ve kültürel çeşitlilik içinde hoşgörülü bireyler olarak yetişmelerine temel hazırlamak amacıyla kurulmuş bir okul öncesi eğitim kurumudur. ÖNCÜ ANAOKULU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder